FML!

Åh älskar värkligen när den största dagen på året kommer och jag glömmer kameran hemme!
yeeey ...
aja, jag hade iaf den bästa nyårsafton jag har haft!
Och den stora delaen berode ju på att älskling var där!
Men det tråkiga var att kameran var hemma och jag kan inte dela med mig av min underbara kväll!
Så glad att jag bästemmde mig för att inte dricka som alla andra ungdomar.. för det första så mår man toppen dan sen så blir allt roligare utan alkohol!
Sitter och läser nu och jag ser fler usch mitt nyår var sämst, en vad jag ser yeey nyår kanon!
Så det var ju lite tråkigt tycker jag.
Men vi får se om jag kommer hem ikväll eller imorgon. men när jag kommer hem så ska jag fixa lite omröstnigar!

Men vi hörs
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0