Vaken riktigt tidigt !

hejsan, tror ändå inte att det är nån som läser detta just nu.
Vet inte varför jag är uppe så här tidigt.
men har sovit lite dåligt och nu vakna jag och såg att klockan var typ sex, så då tänkte ja
då kan jag lika gärna kliva upp.
För då kan jag ta en långt varmt bad. Sen kan jag klä på mig.
äta frukost i lugn och ro fixa håret sminka mig.
sen slänga in ett fint litet inlägg på dagens.
Sen var det dags att springa till bussen.
eller ja.. jag kanske till och med kan gå ;-)

Men vi hörs om en timme eller två!

nej jag har inte dom färgerna på mitt täcke just nu jag har brun och vit, men jag tyckte det såg så tråkit ut.
och jag har en svart dator...

KRAM!



måste erkänna att mitt hår det vart på pricken det iaf. skämta inte Jag ser ut så där i håret när jag vaknar:-O





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0