HÅRTIPS!

hejsan idag är det juldag och kl är 23: 34.
(onöding information men what ever)
Jag sitter just nu med hår färg i håret som ska tvättas ut om ca 20 min!

Om vissa är lika duktig som jag att kladda typ överallt så det kommer sjukt mycket i pannan och så, så har jag ett kanon tips.
Hårspray tar bort färgen vissa inte lika bra som andra men det bästa är ju proffs.
proffs hår spray den är riktigt bra för att fixa frisyrer och så, men att använda proffa varje dag= inte bra!
Proffs har ett ämne i sig som är så starkt att den tar bort hårfärgen och bleker den. jag använder bara proffs när jag färgar sen så försöker jag använda så lite skadliga produkter för håret.. men ibland är det klart att det händer att man har hårspray när man vill vara fin och så .. men om jag vill ha volym så kör jag på mous eller pudervax!

Det var mitt lilla hårtips!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0