dont worry be happy!

Efter att ha sett denna video som jag tror många har gjort och dem som inte har..
Borde värkligen göra det.
Första gången jag såg den grät jag, andra lite tår ögd men varje gång är jag lika berörd..
Man borde sluta dömma folk, sluta dömma sig själv.
Jag dömmer mig själv, och ja jag dömmer folk...
Men jag ger alla en chans, men innan den chansen så har jag alltid min egna uppfattning
men det är väll inte så konstigt?
Man borde bara rädd om det man har sin familj, vänner kärlek.
Alla är lika mycket värda och alla är värd familj, vänner och kärlek.
Lev varje dag som den vore den sista!
Man bör börja tycka om sig själv och intalla sig att man är värd...
Och där inkluserar jag mig själv.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0