Doning för nyår !

Hejsan mina kära Läsare!
Just nu sitter jag och försöker blogga lite ''försiktigt'' p.g.r av att mina naglar håller på att torka.
Sitter just nu hemma hos philip och piffar upp my för morgon dagen!
Har precis gjort naglar, sen så när dem har torkat så ska jag noppa min förskräkliga ögonbryn!
Passa på att hålla på att dona lite medans älskling spelar tråk skyrim .. det är ett tv spel/data spel för er som inte viste!
Tips har ni pojkvänn och vill behålla han social, låt han aldrig köpa skyrim och tänk inte ens tanken att köpe det i present!
Men nu så ska jag fortsätta med mitt!
hörs imorgon antingen innan vi ska äta middag och så, när man har klätt upp sig och sminka sig lite fint !

Men vi hörs!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0