check!

Har skrivit två uppsattser, och nu skriver jag lite med älskling på Facebook.
Och sen så tog ja ju faktiskt en liten pause mellan uppsattserna och under den korta lilla bensträkaren så hann jag bästella lite grejor.

klänning för jul och nyår.
hårförlägning.
skor.
och the final touch smycken!!

vissa kanske tycker jag är konstig och inte har jätte höga klackar till kläningen och eftersom jag ska ha den på nyår och så, men det mina kära vänner ska ni få en förklaring på !

  • för det första är jag så sjukt jävla
    lång så det känns lite hej titta på mig...
  • för det andra det känns fjompigt.
  • och för det tredje jag använder
    aldrig skorna för en vardagsvandring på stan.

älskar klack skor, skor över huvetaget men har kommit på att man kan köpa viktigare saker en skor att ha som sovunirer!

Men nu ska jag bara göra de final touch på mina uppsatser så hörs vi sen!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0